پتسا

پتسا

Patsa
پتسا

پتسا

Patsa

پکیج (پروتکل) درمان گروهی مبتنی بر تحلیل ارتباط محاوره ای اریک برن


پکیج (پروتکل) درمان گروهی مبتنی بر تحلیل ارتباط محاوره ای اریک برن

پکیج (پروتکل) درمان گروهی مبتنی بر تحلیل ارتباط محاورهای اریک برن در 16 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

دانلود پکیج (پروتکل) درمان گروهی مبتنی بر تحلیل ارتباط محاوره ای اریک برن

پروتکل درمان گروهی مبتنی بر تحلیل ارتباط محاوره ای اریک برن
پکیج درمان گروهی مبتنی بر تحلیل ارتباط محاوره ای اریک برن
درمان گروهی مبتنی بر تحلیل ارتباط محاوره ای اریک برن
دانلود پروتکل درمان گروهی مبتنی بر تحلیل ارتباط محاوره ای اریک برن
خرید پروتکل درمان گروهی مبتنی بر تحلیل ارتباط محاوره ای اریک برن
جلسات درمان مبتنی بر تحلیل ارتباط اریک برن
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 25 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16

پکیج (پروتکل) درمان گروهی مبتنی بر تحلیل ارتباط محاورهای اریک برن در 16 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

ویژگی های فایل:

شامل 8 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

16 صفحه ورد قابل ویرایش

با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

این فایل دارای تمامی توضیحات و تمرینات می باشد.

این محصول مناسب برای دانشجویان، اساتید، روانشناسان، کلاسهای آموزشی، کنفرانسها، وبینارها، متخصصین و سایر رشته های مرتبط می‌باشد.


فهرست مطالب:

جلسه اول
جلسه دوم
جلسه سوم
جلسه چهارم
جلسه پنجم
جلسه ششم
جلسه هفتم
جلسه هشتم
منابع


نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد:

جلسه اول
هدف جلسه اول: هدف این جلسه آشنایی اعضاء گروه با رهبر، معرفی اعضاء گروه به یکدیگر، شرح اهداف کلی گروه، بیان قوانین و مقررات گروه، مشخص شدن شرح وظایف اعضاء و درنهایت اخذ پیش آزمون می باشد.
پس از معرفی رهبر به اعضاء و اعضاء به یکدیگر موارد ذیل را بازگو می کنیم:
ابتدا افراد را با اهداف گروه آشنا می کنیم و اهداف اصلی را بیان می نماییم، همچنین هر کدام از اعضاء هدف خود را از شرکت در گروه بیان می کنند.
سپس افراد را با مقررات و قوانین گروه آشنا می کنیم
در این مرحله وظایف اعضای شرکت کننده در گروه را مشخص می کنیم
قبل از پایان این جلسه آموزش کوتاهی در ارتباط با بخش تحلیل ساختی (حالت های من کودک، والدینی و بالغ) از نظریه برن، داده می شود
در پایان این جلسه پیش آزمون از اعضای گروه گرفته می شود و تکلیف جلسه بعد برای افراد شرح داده خواهد شد.
آشنایی افراد با رهبر و سایر اعضاء و بحث و بازگو کردن اهداف آموزش گروهی:
ابتدا از اعضاء می خواهیم تا خود را معرفی کرده و یک خصوصیت خود را که دیگران او را با آن می شناسند بیان کنند. پس از معرفی رهبر به اعضاء و اعضاء به یکدیگر از اعضا خواسته می شود تا که هر کدام هدف های خود را از شرکت در گروه بیان کنند. پس از رسیدن به جمع بندی در اهداف گروه و نیز بیان اهداف اصلی گروه از سوی رهبری از افراد خواسته می شود تا خواسته های شخصی خود از مشاوره گروهی را بنویسند و در پاکت گذاشته، پس از بستن در پاکت نام خود را بر روی آن نوشته و تحویل رهبر دهند تا یک هفته پس از آخرین جلسه گروه مجددا در اختیار آنها گذاشته شود.
مرحله ی آشنایی با مقررات و قوانین گروه:
در این قسمت برای آشنایی بیشتر و بهتر اعضاء با مقررات، ابتدا قراردادی کتبی با آنها بسته می شود تا خود را ملزم به شرکت در گروه بینند. در قراردادی که بین تک تک افراد با رهبر صورت می گیرد، منافعی که هر دو طرف رهبر و عضو گروه از شرکت در گروه از آن بهره مند می شوند، بیان می گردد و رهبر و فرد هر دو امضاء می کنند. در قسمت بعد قواعد شرکت در گروه کتبا در اختیار آنها قرار می گیرد. قواعدی از جمله الزام به شرکت در ساعات تعیین شده، تأکید بر رازداری، تأکید بر داشتن حق مساوی اعضا برای صحبت در گروه، نگه داشتن احترام سایر اعضاء در گروه و ....
تعیین وظایف اعضاء در گروه:
از اعضاء می خواهیم که به گروههای دونفری تقسیم شوند و ده دقیقه به آنها فرصت داده می شود تا باهم بیشتر آشنا شوند، پس از آن هر یک، در مورد فرد هم گروه خود اطلاعاتی را در اختیار گروه قرار دهد. سپس از گروه می خواهیم تا در مورد نگرانی ها و استرس های خود در محیط کار صحبت کنند. بخصوص تأکید بیشتری بر نوع روابط در سازمان، مشکلات سازگاری با شغل، تعهد افراد درون سازمان به یکدیگر و به شغل خود و تأثیراتی که این مسائل ممکن است بر افراد داشته باشد، می گردد.
آموزش ابتدایی و کوتاه تحلیل ساختی (با تأکید بر آموزش تشخیص حالات من والدینی، کودک و بالغ):
در این قسمت پس از ذکر اینکه تحلیل ساختی بخش اول و مهم چهار سطح تحلیل در نظریه برن است در ابتدا منظور از حالات من به افراد آموزش داده می شود و سپس ویژگی های هر کدام از حالات من با ذکر مثال عینی به آنان توضیح داده می شود.
تکلیف جلسه اول):
از هر کدام از اعضاء خواسته می شود تا با دقت در نحوه رفتار خود در ایام هفته پیش رو در محیط شغلی، جاهایی که نقشی همانند یک والد، یک انسان بالغ و یا یک کودک را بازی کرده اند، یادداشت کرده و در جلسه بعدی با خود بیاورند (هدف از این تمرین آشنایی ضمنی باحالتهای من و کنجکاو کردن اعضای گروه راجع به نحوه تأثیر حالت های من و نحوه ارتباطات آنها در محیط شغلی می باشد).

دانلود پکیج (پروتکل) درمان گروهی مبتنی بر تحلیل ارتباط محاوره ای اریک برن

پکیج (پروتکل) زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی


پکیج (پروتکل) زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی

پکیج (پروتکل) زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی در 14 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

دانلود پکیج (پروتکل) زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی

پروتکل زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی
پکیج زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی
زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی
دانلود پروتکل زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی
خرید پروتکل زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی
جلسات زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی
 زوج درمانی
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 19 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14

پکیج (پروتکل) زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی در 14 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

ویژگی های فایل:

شامل 14 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

14 صفحه ورد قابل ویرایش

با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

این فایل دارای تمامی توضیحات و تمرینات می باشد.

این محصول مناسب برای دانشجویان، اساتید، روانشناسان، کلاسهای آموزشی، کنفرانسها، وبینارها، متخصصین و سایر رشته های مرتبط می‌باشد.


فهرست مطالب:

جلسه اول

هدف: ایجاد یک رابطه درمانی امن و همدلانه با زوج

جلسه دوم

هدف: شناخت الگوهای ناکارآمد زندگی زوج

جلسه سوم

هدف: آموزش مدل درمانی طرحواره محور

جلسه چهارم

هدف: بررسی نیازهای اساسی و چگونگی ارضای آن در دوران کودکی (جلسه فردی با زن)

جلسه پنجم

هدف: بررسی نیازهای اساسی و چگونگی ارضای آن در دوران کودکی (جلسه فردی با مرد)

جلسه ششم

هدف: بررسی سبک های مقابله ای

جلسه هفتم

هدف: مفهوم سازی مشکل مراجع بر اساس رویکرد طرحواره درمانی (جلسه فردی)

جلسه هشتم

هدف: تغییر طرحواره های ناسازگار از طریق راهبردهای شناختی

جلسه نهم

هدف: تغییر طرحواره های ناسازگار از طریق راهبردهای شناختی (ادامه)

جلسه دهم

هدف: تغییر طرحواره های ناسازگار از طریق راهبردهای هیجانی

جلسه یازدهم

هدف: تغییر طرحواره های ناسازگار از طریق راهبردهای هیجانی (ادامه)

جلسه دوازدهم

هدف: تغییر طرحواره های ناسازگار از طریق راهبردهای رفتاری

جلسه سیزدهم

هدف: تغییر طرحواره های ناسازگار از طریق راهبردهای رفتاری (ادامه)

جلسه چهاردهم

هدف: پایان دادن به جلسه درمان


نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد:

جلسه اول
هدف: ایجاد یک رابطه درمانی امن و همدلانه با زوج
شرح جلسه:
در اولین جلسه درمانگر تلاش می کند تا محیطی را فراهم کند که زوج بتواند با احساس آرامش و امنیت مشکلاتش را بیان کند. اصولا بر مشکلات فعلی زوج و آنچه خواهان بیان آن هستند، تمرکز می شود. هرچه زوج در بیان احساسات و افکار خود احساس راحتی بیشتری کنند و درمانگر بتواند امید به درمان را در آنان بیفزاید، نتایج مثبت بیشتری از درمان به دست خواهد آمد. مهم این است که درمانگر بتواند احساس همدلی و اتحاد را با هر یک از همسران ایجاد کند و از شکل گیری ارتباط متحد تنها با یکی از همسران و یا ایجاد چنین ادراکی در آنان جلوگیری کند. شایان ذکر است توجه، همدلی و گوش دادن فعال از سوی درمانگر در تمام جلسات دارای اهمیت است
تکلیف
از زوج خواسته شد تا در یک زمان معین در مورد تجربه جلسه اول و نیز اهداف مورد انتظار خود از درمان با یکدیگر صحبت کنند.


جلسه دوم
هدف: شناخت الگوهای ناکارآمد زندگی زوج
شرح جلسه:
این هدف در طول چند جلسه ادامه می یابد. برای شروع، درمانگر به جمع آوری اطلاعات می پردازد و بر این اساس، پیشینه زندگی زوج و مشکلات فعلی آنان را بررسی می کند. اینکه زوج در برخورد با مشکلات عنوان شده خود چه راهکاری را تا به امروز استفاده کرده اند و هر یک از آنان در مورد آن چگونه می اندیشد و احساس می کند. آنچه برای یک طرحواره درمانگر اهمیت دارد فرضیه سازی در مورد زوج و ریشه مشکلات آنان و شناخت طرحواره های ناسازگار اولیه بر اساس اطلاعات به دست آمده است. درمانگر در طول جلسات بعدی فرضیه خود و صحت آن را می آزماید. در آخر جلسه درمانگر یک جمع بندی و مفهوم سازی کلی از مشکلات زوج و اینکه چگونه این الگوهای ناکارآمد در زندگی منجر به عدم رفع نیازهای اساسی آنان شده است با توجه به رویکرد طرحواره ای خواهد داشت.
تکلیف:
از هریک از زوجین خواسته می شود تا تلاش کنند ارتباط بین رفتارهای دوران کودکی و رفتارهای امروز خود در مقابل یک رویداد ناراحت کننده را کشف کنند.

دانلود پکیج (پروتکل) زوج درمانی مبتنی بر طرحواره درمانی

بررسی روسازی های بتنی در حمل و نقل ریلی با نگاهی به متروی تبریز پایان نامه کارشناسی ارشد


دسته بندی عمران
فرمت فایل doc
حجم فایل 29475 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 375

بررسی روسازی های بتنی در حمل و نقل ریلی با نگاهی به متروی تبریز

پایان نامه کارشناسی ارشد

دانلود تحقیق بررسی روسازی های بتنی در حمل و نقل ریلی با نگاهی به متروی تبریز 375 صفحه به فرمت ورد و قابل ویرایش

جزوه درس بتن یک و دو (ارائه شده در دانشگاه امیرکبیر) پلی تکنیک تهران


جزوه درس بتن یک و دو (ارائه شده در دانشگاه امیرکبیر)

جزوه درس بتن یک و دو (ارائه شده در دانشگاه امیرکبیر)

دانلود جزوه درس بتن یک و دو (ارائه شده در دانشگاه امیرکبیر)

جزوه درس بتن یک و دو (ارائه شده در دانشگاه امیرکبیر)
دسته بندی فنی و مهندسی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 26319 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 370

جزوه درس بتن یک و دو (ارائه شده در دانشگاه امیرکبیر) پلی تکنیک تهران

دانلود جزوه درس بتن یک و دو (ارائه شده در دانشگاه امیرکبیر)

دانلود پروپوزال با عنوان بهینه سازی خرپاها با روشهای متاهیوریستیک(الگوریتمهای فراکاوشی)

پروپوزال با عنوان بهینه سازی خرپاها با روشهای متاهیوریستیک(الگوریتمهای فراکاوشی)

یک پروپوزال تصویب شده در یکی از دانشگاه های آزاد جهت آشنایی با نحوه رفرنس دهی، بیان مسأله، فرضیات و سایر آیتم های یک پروپوزال خوب

دانلود پروپوزال با عنوان بهینه سازی خرپاها با روشهای متاهیوریستیک(الگوریتمهای فراکاوشی)

پروپوزال
بهینه سازی
خرپا
متاهیوریستیک
فراکاوشی
Metaheuristic
دسته بندی عمران
فرمت فایل docx
حجم فایل 53 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11

یک پروپوزال تصویب شده در یکی از دانشگاه های آزاد
جهت آشنایی با نحوه رفرنس دهی، بیان مسأله، فرضیات و سایر آیتم های یک پروپوزال خوب.

دانلود پروپوزال با عنوان بهینه سازی خرپاها با روشهای متاهیوریستیک(الگوریتمهای فراکاوشی)